Bananas are for monkeys

Alla har vi väl sett Gainomax reklamen? "This monkey has been running a Marathon. Gainomax recovery contains all the carbs and protein he needs to recover" ... "bananas are for monkeys". Alltså jag antar att alla som köper Gainomax inte precis har sprungit ett marathon? Det verkar ju lite orimligt. Och jag vet inte riktigt om det går att jämföra att springa ett marathon med att lyfta lite vikter på gymmet..? Ni kanske brukar dricka gainomax, men jag tycker då att det är extremt onödigt. Man kan ju lika gärna äta bra mat efteråt. Lika bra, mycket billigare och så mycket godare. Om ni undrar varför jag ens har en Gainomax är det för att man fick ta en sån på gymmet för det var Body Pump release och då kunde jag inte motstå. Men sedan dess har den bara stått där på bänken och jag kommer förmodligen inte dricka den heller. Jag kanske är en apa då, för jag väljer hällre banan framför Gainomax.
image258

Kommentarer
Postat av: Karin

god tycker jag

Postat av: anna

har aldrig testat..har tänkt att jag tränar nog inte så tillräckligt för att en sån ska vara bra.
kramar!

2007-09-20 @ 09:23:31
Hemsida: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Daniel

Jaha, nu var det det där med stavlingen igen!!
hällre - finns inte med i ordboken (jag har kollat)

2007-09-20 @ 10:37:52

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback