BP

Det blev Body Pump ikväll. Den där lugna veckan som jag skulle ha var ingenting för mig. Jag vet att det vore bra att få lite varierad träning. Men jag gillar fart! Två dagar höll det, sen stod jag inte ut mer, hehe. Idag var BP:t lite annorlunda. De håller på att byta övningar och låtar, så det blev lite halv-jobigt sådär. Benen får jag nog återigen lägga på lite vikter på. Men armarna var lika jobbiga som vanligt, hehe. Nej, nu ska jag sova och förbereda mig för den jobbigaste skoldagen 08.30-14.15. Men det ska väl gå. Första lektionen är matte, där kan jag sova. Sedan fysik där jag kan fortsätta sova. På lunchen är det väl dags att vakna. Engelskan kan jag nog halvsova på och sedan är det Idrott där det gäller att hålla ögonen öppna. Så det är väl en ganska slapp dag i alla fall.

image221

Kommentarer
Postat av: Helena

Natti, natti och sov gott!

Postat av: Helena

Natti, natti och sov gott!

2007-09-06 @ 22:06:39
Hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: anna

thanks babydarl ;)
hoppas du haft en bra kväll och får sova så gott! kram!

2007-09-06 @ 22:13:28
Hemsida: http://pyttis.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback