Bröd, choklad och träning

Tråkigt väder idag. Risigt, molning, blåstigt och regning. Men är det höst så är det. Man brukar ju säga "det finns inga dåliga väder, vara såliga kläder". Jag vet inte om jag håller med hela tiden.. Gjorde äntligen klart mitt arbete som skulle varit klart innan jul förra året, hehe.  Men bättre sent än aldrig. Slängde ihop en bröd deg och så fick den stå i ugnen medans jag cyklade ner till gymmet och körde lite Body Pump. Idag blev mitt bröd klart i alla fall. Det är nog första gången det har blivit det. Idag var det inne drygt 2 timmar och 10 minuter! Det är verkligen inget bröd som blir klart på fem minuter. Däremot är det extremt lätt att göra. Inget som behöver stå och jäsa eller så, det är bara att röra ihop. Middagen blev quorn filéer, grönsaker, avokado och mitt nybakade bröd. Gott! :) Nu ska jag se om jag kan hitta något kul på tv så jag kan ta och varva ner med te och mörkchoklad.

image195
image194



Kommentarer
Postat av: anna

mums I say till både bröd o choklad!
ser skitgott ut!
kram!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback