Comhem, vad har ni för problem?

Jag blir galen på Comhem! Internet hemma fungerar såklart inte, vilket itne är specieltl ovanligt. Det går inte heller att ringa till dem och klaga, utan de har nästan alltid som telefonsvarare "Välkommen till Comhem. Just nu har vi problem med bredband i Linköping. Vi ska åtgärda problemet så snart som möjligt" Säkert!! Det gör ni ju inte alls. Och inte får man någon ersättning helelr! ÅH, JAG HATAR ER!

Igår blev det löpning, i regnet. Jag visste att det skulle bli fint väder idag, men jag valde ändå att springa igår. Jag har inte riktigt varit så pepp på att springa de senaste dagarne, vilket oroar mig eftersom Lidingöloppet inte är långt borta. Så igår tvingade jag migsjäklv ut i regnet. Men såklart var det lite härligt som vanligt att springa, förutom att jag fick jävligt ont i hälsenan, värre än vanligt. Kroppen började strejka så det blev bara 13 km. Men ganska okej ändå. Det känns bra att jag har bra kondition. Det är inte längre konditionen som sätter gränser utan kroppen, och den går ju att tvinga ganska bra.

Nu är jag i skolan, såklart ;) och har jobbat ganska flitigt idag också. Efter skolan tänkte jag ta mig en sväng förbi en ny affär som har öppnat och som ser mycket lockande ut när jag cyklar förbi på morgonen. Så vi får se om det blir något inköp :)

Paris, det är ju härligt :)
image163

Kommentarer
Postat av: Karin

thanks:) det är mina nya, kan lägga ut dom!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback