Dålig mat = dålig löpning

Det gick verkligen helt kass idag när jag sprang. Pulsen var låg, men benen var ungefär lika stabila som överkokta spgetti. Jättejobbigt! Men det var säker på grund av de där fjuttiga zuccinibitarna som skulle föreställa någonslags välbalanserad lunch för en löpare. Efter ett tag träffade jag Maria också, som var och tränade aguility, så då stannade jag och pratade med henne en stund. När jag sprang vidare sedan var benen om möjligt ännu segare. När jag nästan var hemma började det gå bättre och jag började komma in i min vanliga "löparkänsla" men då hade jag tröttna, hehe. Ska det gå bra tycker jag det ska gå bra från början till slut inte bara halva. Jag får helt enkelt acceptera att det var en dålig träning idag och öra ett nytt försök snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ska du ÖRA ett nytt försök igen ? ;) Stavning lilla gumman !:P

2007-09-05 @ 19:45:25
Postat av: Karin

helt sant

Postat av: sara

Tack så mycket :)

2007-09-05 @ 21:54:15
Postat av: anna

hihi du skriver roligt gumman =)
fast det bidde alldeles för kallt sen för skorna..buhuhu
kram!

2007-09-05 @ 23:48:39
Hemsida: http://pyttis.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback