Det kommer ju bli jättesnyggt

Idag har jag hämtat mina sluor! Jag kom i alla fall ihåg det den här gången, hehe. Jag glömde dock skorna, men det gick bra ändå. Men nu måste jag gå i dem i två veckor innan jag får börja springa med dem. Första dagen ska jag ha dem tre timmar och sedan öka en halvtimma per dag. Så jag måste ha mina löparskor i skolan nu i två veckor "/ Det kommer ju bli jättesnyggt.
image242

När jag var i affären förut, för att köpa ingredienser till brödet som nu står i ugnen, så hittade jag dessa nyheter från Läkerol. Eller de kanske inte är nya utan det kanske är jag som inte är så väl uppdaterad..? Goda var de i alla fall :)
image241

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du har haft en bra dag. Sov gott och natti, natti!

Postat av: anna

klart du kommer vara snygg i skorna - allt klär en skönhet!
kram

2007-09-12 @ 22:35:49
Hemsida: http://pyttis.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback