Give me some coffee

Efter gymmet fick jag snabbt cykla hem och kasta i mig lite lunch för att sedan åka ner till stan igen för inköp av diverse saker. Köpte tre ramar på rean i alla fall :) Det blir nog bra. Men färgen i skrivaren är slut och det fanns inte i affären, så det dröjer nog ett tag innan jag kan fixa något. Det kanske kan bli nästa helg. Boxningssäck blev det också. Men fy så tung den var! Haha, inte lätt att släpa omkring på den. Jag är så himla trött nu. Jag orkar inte göra någonting. Hungrig är jag också, men jag orkar inte fixa något att äta, hehe. Men lite espresso ska jag väl klara av, det är ju trots allt bara ett knapptryck ;)

image225



Kommentarer
Postat av: Karin

ha en fin kväll:)

Postat av: Helena

Det låter som du inte har haft en fullt så lugn dag som jag har haft. Men ändå känns det lite motigt att laga middag. Nu blir det i alla fall något med fisk om ett tag. Ha en bra kväll!

2007-09-08 @ 19:19:19
Hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Natta

jaha okej. hoppas det gick bra med springandet igår :) ha en fortsatt trevlig kväll!

2007-09-08 @ 20:51:38
Hemsida: http://naaatha.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback