Good work Sherlock

Okej, internet mysteriet är löst. MItt i all komers om att Comhem skulle ha störningar i LInköping så hade tydligen våran rauter slutat att fungera. Inte så lätt att förstå när man vet att Comhem har problem. Så nu går det i alla fall att ha en sladd från modemet till datorn, dock Axels dator och inte min.. Så resultatet för mig kommer väl bli detsamma som om jag inte hade internet. Jag kommer såklart inte få ha datorn. Enda anledningen till att jag kan ha den nu är att Axel inte är hemma från skolan än. Men jag får väl försöka klara mig utan internet till vi fixat den där apparaten.

Jag var inne på den där affären idag. Så himla snygga t-shirts/linnen de hade! Jag dör nästan. Tyvärr var det inte alls anpassat efter min budjet. Jag trodde 400kr skulle räka till en t-shirt eller linne, men nej då, såklart inte. Men det fick bli ett par budjet toppar från H&M istället, för någonting var jag ju tvungen att komma hem med! :)

Imorgon är det gratis konsert på Skylten med Those Pyjamas. Eller The Leftovers som de nu heter. Det ska bli kul, de är bra!! :)


Kommentarer
Postat av: Nina

ja gillade båda:D

Postat av: Patricia

Oh, vad härligt höstig blogg du har :)

2007-09-19 @ 17:08:20
Hemsida: http://patriciasmodeblogg.blogg.se
Postat av: angelica

Internet knasar alltid. fy

2007-09-19 @ 22:52:00
Hemsida: http://anjelique.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback