Hjälp mig nu!!

LördagsPump som valigt imorse. Det var skönt, utöver cyklingen till gymmet värmde jag också upp 15 minuter på crosstrainern. Det känns bra att vara lite varm i musklena innan man sätter igång på rikitgt. När jag kom hem blev det lunch; linser, quornbullar och grönsaker, gott :) Sedan dett har jag tagit det lugnt, suttit här och svurit lite över den nyköpte rautern som inte funkade i alla fall!! Jag hatar internet. Eller jag gillar internet, men jag hatar internetproblem. Så länge får jag användra den här datorn då. Men jag har ju inte så mycket bilder att bjuda på eftersom de är på min dator. Jag skulle ju kunna plugga lite, eftersom jag skjutigt på det i tillräckligt många veckor nu. I matten har jag väl räknat 5 tal sedan vi började. Och om två veckor är det fysikprov. Och sen har vi ju den ständigt överhängande samhällskunskapen som jag skulle gjort förra året, hehe. Det är ett ämne som det inte händer så mycket i på pluggfronen. Jo, visst har jag saker att göra. Men vi får se hur mycket av de jag gör i slutändan.

En sak som jag behöver hjälp med är jogging musik. Min jogging spellista behöver en uppdatering och det är snarast, den behöver även förlängas, så jag behöver tips! Hjälp mig!! Vad kan jag ha för bra musik att lyssna på när juag springer? Något med fart i, som hjälper mig vidare, något bra, det är vad jag behöver. Vad har ni för förslag?

Kommentarer
Postat av: Josefine

rihanna - please dont stop the music
snook tror jag det är som sjunger "superfitta" låter rätt så perverst, men är inte så :) Skitbra att springa till.
Babybaby, therere-feeling me
ja, lite tips, hehe :P
Josefine<3

Postat av: Karin

jag lyssnar på våran dansmusik jag:)

2007-09-22 @ 14:59:54
Hemsida: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anna

men om du tränade pump behövde du väl knappast träna mera idag?
hoppas du fortsatt ta det lugnt baby.
behöver också bra joggingmusik...
kram!

2007-09-22 @ 20:05:38
Hemsida: http://pyttis.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback