Höstkväll

Efter att vädret under dagen varit sådär mulet och lite halv-regningt hoppades jag att det skulle bli en bättre kväll. Men så fel jag hade. Åskan brast ut och regnet öste ner. Men det finns ju något positivt med alla väder antar jag. Detta tråkiga väder förde med sig en hemma kväll med film och godis. På hösten tycker jag det är så skönt att dra ner benen i ett par varma mjukisbyxor, sätta på dig en stor t-shirt med företagstryck på och över det en om möjligt ännu större tjocktröja. Sen kan jag gömma mina fula fötter i sköna duntofflor och titta ut genom förnstret och vara glad för att jag sitter inne och är varm och torr, medan ute är det kallt och blött. Detta är en riktig höstkväll.

image226

Kommentarer
Postat av: Helena

Skall också flytta till TV:n och sen blir det sängen. Skall upp tidigt! Natti, natti!

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-09 @ 09:19:55
Hemsida: http://www.FashionWay.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback