Hyperaktiv

Latten var så god förut att jag var tvungen att ta en till och efter det en extra espresso. Jag var så himla trött pga min förkylning så jag ville bara bli pigg snabbt. Det blev alltså 5 stycken espresso + en dubbel espresso, nu på eftermiddagen alltså. Och så en halvliter kaffe i morse. Denna mängd kaffe = ingen vidare lycka. Fy vad dåligt jag mådde när vi åkte ut till Ikano. Jag var alldeles snurrig och mådde illa och det kändes som jag skulle falla ihop när som helst. Efter att ha gått runt på Ikano och försökt hålla mig från att dö så började det släppa lite och på hemvägen blev jag istället mer och mer hyperaktiv. Nu är jag piggare än någonsin, pratar på med mig själv egentligen eftersom ingen annan lyssnar, hehe, kan inte sitta still heller. Jag kommer ju inte kunna sova ikväll är ju en sak som är säkert. Nej, jag måste lära mig att kontrollera mitt kaffeintag. Detta har hänt allt för ofta.

Köpte en klänning/tunika på Ikano. Hoppas jag komemr använda den. Jag har gjort så många dåliga köp på senaste tiden, haha. Tittade på kameror också. Jag tror nog att det blir en Nikon D80. Men jag är fortfarande inte säker. Vet inte när jag får den dock. Men jag vill ha den NU!! :D

image234

Kommentarer
Postat av: Karin

fin bild:)

Postat av: Helena

Hoppas att du får sova gott. Natti, natti!

2007-09-10 @ 22:36:35
Hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: anna

niko d80 har jag iofs med kollat på att ha som andrakamera o för att testa Nikon...
men jag älskar min Canon eos 400 D.
kram!

2007-09-10 @ 23:15:29
Hemsida: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Oj, jag förstår att du inte mådde så bra efter så mycket kaffe..

2007-09-11 @ 12:53:26
Hemsida: http://josfin.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback