Ironi, tack

jag måste passa på att hylla ett program som jag konstigt nog bara inte kan slita mig ifrån, Celebrity Deathmatch. Jag är totalt ointresserad av de senaste skvällret i kändisvärlden och jag ser inget som helst nöje i att sitta och läsa skvallertidningar och läsa aftonbladets nöjessidor. Jag är minst sagt lite bakom flötet när det gäller möjesvärlden. Jag har helt enkelt inte intresset för det. Anyway, Celebrity Deathmatch är ett program som går på MTV på kvällarna, det är "claymation" (jag vet inte vad det heter på svenska?) i alla fall så är det "lerfigurer" av kändisar som slåss mot varandra. Parodi i sin bästa form. Allt tas till överdrift och även om jag som jag sa är dålig på vad som händer i kändisvärlden tar detta upp sådant som man bara inte kan ha missat. Jag vet inte varför det är så kul, men det är det. Att det någon gång görs något roligt och ironiskt med alla löpsedletitlar istället för att allt ska tas på så stort allvar.

haha, kul är det i alla fall.
image275

Kommentarer
Postat av: Linn

det är så kul, haha!

Postat av: Nina

Hoppas du får en finfin torsdag :D

2007-09-27 @ 14:38:07
Hemsida: http://modesida.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback