Jag är så bra!

Idag blev det inte mycket bloggande. Har inte riktigt hunnit med det. Jag har varit i skolan och jobbat flitigt hela dagen! Jag är så stolt över mig själv. Jag skrev klart min berättelse på engelskan och renskrev. På svenskan kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, men jag var duktig då också. Sen på Pedagogiken så höll jag tal! Det är jag verkligen glad at jag gjorde. Även att jag skrev ihop det lite snabbt imorse och aldrig tagit tid på det så gick det helt okej. Lite kort, men helt okej. När jag cyklat hem i stark motvind skrev jag om mina Biologi anteckningar i rätt block, vilket jag aldrig trode skulle hända. Gjorde även lite av läxan!! Oj så ambitiös jag är! Sen har jag varit nere på gymmet och kört Body Pump. Nu ska jag varva ner och verkligen ta bort skolan från hjärnan, skönt!

så sugen jag blev på pepparkakor! men det är ju snart jul ;)
image257

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback