Jäkla förkylning!

Nu har förkylningen börjat bryta ut och näsprayet har blivit min bästa vän. Men jag mår bättre än vad jag gjorde igår. Och det är ju possitivt. Sen kommer ju frågan om jag kan träna eller inte. Jag vet att jag inte borde det, för då blir jag aldrig frisk och det kan sätta sig på hjärtat och bla bla bla.. men det är ju så himla tråkigt att inte träna! Jag har ju ingenting att göra!! Idag ska jag i alla fall åka ut till Ikano och spana omkring på lite saker som jag ändå inte har råd att köpa. Men det är ju en tidsfördrift i alla fall. Jag skulle ju kunna göra läxor som skulle vara klara förra veckan, talet som jag ska egentligen ska ha idag (!!) och samhällskunskapen som skulle vara klart förra året, hehe, men det är ju inte kul. Så det får vänta..

Även att det inte blev någon lång stund ute igår så fick jag i alla fall några bilder..

image230

Kommentarer
Postat av: panki

Måste bara få skriva å säga villken härligt höstig sida du har!
Krya på dig!

Postat av: anna

åh fint foto..ser ut att kunna vara omslag till en bok=)
kramar o krya på dig!

2007-09-10 @ 15:12:14
Hemsida: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Tobias

Mysig höstbild

2007-09-10 @ 20:05:31
Hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback