Kaffekatastorf

Imorse när jag som vanligt satt med min kaffekopp i sängen samtidigt som jag läste en bok råkade jag ut för en liten olycka. Jag råkade sparka till koppen så att allt kaffe åkte ut i sängen (ca 0,5 liter!) Det var kaffe överallt. på hela sängen, madrassen, lakanen kuddarna, mina kläder osv. Och utan bra mellantid fick jag snabt gör mitt bästa för att kasta i lakanen i tvättmaskinen, försöka torka upp kaffet från bordet, golvet och madrassen. Det blev lite stressigt så jag fick inte i mig något mer kaffe. Nu är jag därför extremt trött!! Hjärnan fungerar inte. men nu är jag typ klar med det jag gör, svenska, det är studiestuga (och jag är så duktig som går! :D) Ja, nu ska jag i alla fall ut i köket och ta mig lite kaffe. Det finns säkert färdigt, lyx :D


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh va jobbigt =(( sängen är ju inte rolig att spilla saker på direkt

Postat av: Isabelle

Låter inte kul med kaffe i sängen Linnea :P
Jag var också jätte duktig i skolan idag. Kanske har du och jag även en framtid?
Hoppas dina fot-problem löser sig, det hoppas jag verkligen. Jag vet hur jobbigt det är att ha ont i fötterna och behöva begränsa sig. Det suger!

2007-09-24 @ 18:20:56
Hemsida: http://tjaalex.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback