Kickstart med koffein

Det blev inte speciellt många timmar sömn igår. Men det hade jag ju inte förväntat mig heller, efter allt det kaffet. Jag gick och la mig vid halv tio ungefär, bara för att jag inte hade något annat att göra. Jag fösökte somna, men låg fortfarande vaken vid elva. Då fick jag för mig att jag skulle börja läsa en bok. "The curious incident" fick det bli. Tiden tickade vidare och efter drygt halva boken kom det in en nattfjärlig på rummet. Då började jag gråta, pga min extret jobbiga och pinsamma fobi för nattfjärliar, och sprang i panik ut från rummet och in på badrummet, där jag för övrigt spenderade resten av natten. Vid halv sju vaknade jag, även att jag inte behövde gå upp förens åtta, 15 minuter senare ringde ändå Elli, så det var väl bra att jag var vaken. Vi ska äta lunch på Steve's idag. Det passar ju bra eftersom jag ändå bara har en lektion.

Nej, nu ska jag hälla i mig lite kaffe och starta dagen med en kick! :D

image235

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Vilken fin bild :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback