Ladda upp

Internet funkar fortfarande inte på skolan! Då är det verkligen panik. Det är ju nästan det enda man gör på InfoKomp. Idag var slappare än igår. Kom till skolan halv nio och gjorde ingenting fram tills biologin klockan 10. Då hade vi diskusion hela lektionen om genetik och etik. Sedan var det lunch och efter det gjorde jag ingenting i en timma. haha, effektiv dag. Jag åkte i alla fall in till stan idag! Framsteg. Stadium först, för jag tänker att de är bäst, men jag blev besviken när jag såg att de inte hade något av det jag skulle ha. Intersport däremot hade i alla fall bra craft trosor och Vitargo. Tyvärr hittade jag inga långa löparstrumpor och ingen pronationstejp, men jag får väl klara mig utan. Kanske åker ut till Ikano imorgon och gör ett försök där också. Imorgon är det studiedag, så himla skönt!!!

image273

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som en vanlig dag på infokomp haha! :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback