Latte och höstmys

Nu blåser det storm ute. Hoppas det inte är såhär imorgon! Nu är det i alla fall skönt att sitta inne. Har gjort en stor sojalatte och sen mörk choklad med pistage till det, perfekt. Tänkte läsa lite, rikitgt höstmys.

På tal om ingenting så har jag bestämt mig för häst nu. Monica ska bara se filmen på söndag, men jag antar att hon inte har något att säga emot. Så jag hoppas verkligen att hon går igenom veterinärbesiktningen! För jag tror att det här kommer bli bra! Om hon går igenom kommer hon komma hit om 1-2 veckor. Först ska hon stå ute hos Terese, så får jag rida där eftersom det är tre veckor "karantän" jag kan ju stå i Erikstad, men jag antar att det finns folk därute som är rädda att jag ska smitta ner dem med något. Anyway, Monica kommer ju till Terese så det blir nog bra :) Hoppas nu, men jag försöker ändå inte ha för höga förväntningar, man vet ju aldrig.

image277

Kommentarer
Postat av: Nina

visst är han söt *S*

Postat av: micke

grattis va roligt att du har hittat en ny häst hoppas ni finner varandra.

2007-09-29 @ 17:24:48

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback