Löpning

Jag trode ju inte att jag skulle orka med löpningen idag på grund av min extrema trötthet. Men när esspresso shoten börjat verka blev jag pigg igen och gav mig ut på en liten sväng i alla fall. Det var varmt kan jag lova! Termometern visar 29 grader i skuggan! Jag bör väl inte klaga, men det var mycket uttorkade och påfrestande och fingrarna svullnade upp som prinskorvar. Rundan slutade på dryga 13 km. Vilket var bra eftersom jag bara hade tänkt springa kring7-8 km. Men man tappar ju lätt tidsperspektivet när man är ute. Nu ska jag hoppa in i dushen och sedan ska jag ge mig ut och fota lite i det fina vädret. Sen blir det racclett (stavmning?) till middag : )

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) Har skrivit lite om min födelsedag hittills nu:)

Postat av: Helena

Oh raclette det var längesedan! Ha en bra kväll!

2007-09-07 @ 18:35:12
Hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback