Morgonspinning

Det blev spinning imorse i alla fall. Det var faktiskt jätteskönt, men jobbigt. Jag fick ju cykla som en galning ner till stan för att ens hinna, så jag var ju ganska trött redan innan. Även att det är jobbigare att träna på morgonen innan frukost så är det så himla härligt efteråt tycker jag :) Det blir nog fler gånger skulle jag tro. Dock inte fredagar tror jag. Vi har gympa på fredagar och den är ganska hård har jag hört, hehe. Förra året var jag 4 gånger, men i år ska jag gå in för det. Det måste jag annars får jag inte G. Så det är bara att ladda upp. Vi har gympa på gymmet som är i samma hus som skolan och så har vi gyminstruktör som lärare. Hon är hård. Hoppas inte vi gör något förskräckligt jobbigt idag. Men förra gången (första gången) var det Bootcamp! Jag var dock inte med, hade inte med mig uteskor. Så jag förväntar mig inget slappt, men man kan ju alltid hoppas. Anyway, jag ska nog gå på morgonpass på måndagar eller onsdagar :) Om jag orkar förstås.. hehe

image225

Kommentarer
Postat av: Karin

härlig bild:)

Postat av: Nina

nej eller hur, give me :D

2007-09-14 @ 15:02:22
Hemsida: http://modesida.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback