Nostalgi

Har börjat snacka med en från min 5th grade klass i USA. Jag blir så nostalgisk av att prata om det och titta på massa gamla bilder, hehe. Skickade över länken till den här bilden så jag tänkte att jag kunde posta den här också. Mitt klassfoto. Som ni kanske ser så är det inte många riktiga amerikaner i klassen. På min skola tror jag det var (om jag mins rätt) 90 % latinamerikaner, haha. Men så är det att bo i Miami. Det spelar ingen roll om du kan engelska eller inte, det är spanska du ska kunna! Nu märkte jag att det är en lite kille, som sitter längst ner till höger, som inte har skoluniform. Varför? Konstigt "/


128810-240

Kommentarer
Postat av: Karin

haha nja ska BARA Köpa en skruv till min säng.. boring;) hehe

Postat av: Helena

Skumt! Undrar varför? Ha en bra dag!

2007-09-12 @ 12:47:22
Hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback