Nu ska det boxas

Idag ska jag nog ta mig ner till gymmet en sväng och sedan ska jag förmodligen iväg till Ånestad. Jag och Vickan ska jobba med projektarbetet lite. Jag vet inte riktigt vad vi gett oss in på. Det kommer bli riktigt mycket att göra! "/ Men det blir säkert bra.

Såg att det var rea på Galerix nu. Ta 3 ramar betala för 2. Så jag tänkte införskaffa lite ramar så jag kan göra lite tavlor, som jag inte riktigt vet var jag ska ha, men någon plats ska väl gå att hitta. En boxningssäck + handskar ska också få följa med hem idag! Ett sedan länge planerat köp som nu äntligen ska bli av. Hoppas jag, hehe.

Kvällen igår avslutades med en vacker himmel. Det kändes nästan som en sommarkväll.
image224

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Det låter ju jättebra som start med gymmet. Vacker bild! Hoppas att du får en skön lördag!

Postat av: anna

hmm skulle med behöva ramar...
hoppas du får en underbar lördag gumman!
kram

2007-09-08 @ 11:29:12
Hemsida: http://pyttis.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback