Promenad och foto

Jag måste ju gå mycket i mina nya sulor nu innan jag får springa i dem, vilket gör mig stressad eftersom det är mindre en en vecka kvar till Lidingöloppet "/ Jag tycker det är extremt tråkigt att gå. Det går så långsamt, man kommer ingenstans och det känns som att tiden står stilla. Jag tar nästan alltid cykeln när jag ska någonstans, men igår så gick jag mot min vilja ut på promenad. Eller det var mer en långsam fotorunda, men jag fick ju gå i skorna någon timma i alla fall. Jag vet inte hur jag ska göra med springandet med sulorna egentligen. Jag har sådan beslutsångest. Nu är jag ju ganska van att gå i de där sulorna så när jag springer i mina gamla sulor får jag ondare än vanligt i hälsenan. Men jag vet att jag kommer få jätteont i hålfoten om jag springer i sluorna för så van är jag inte. Inte så att jag kan gå ut och springa 1-2 mil med dem. Nej, det kommer nog inte gå. Så frågan är vad jag ska göra. Lidingöloppet är ju fasiken nästa lördag!! 30 km terräng och jag vet inte ens hur jag ska göra med mina sulproblem. Jag antar att jag inte kan springa och hålla i de andra sulorna, haha, annars kanske det hade varit en lösning. Frågan är vad jag kan stå ut med i 3 backiga mil, hälseneinflamationen eller stora blödande blåsor i hålfötterna?

image262

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback