Segstart

Jag var så trött imorse när jag gick upp. Halv nio börjar jag på fredagar och klockan åtta måste jag åka hemifrån. Jag gick upp klockan 6 så att jag skulle ha mycket tid på mig. Det blev en seg start vid frukostbordet när jag sakta bläddrade igenom tidningen. Sedan satte jag mig framför datorn och plockade lite med photoshop. Vid kvart i åtta satt jag fortfarande i pyjamas framför datorn. Vid tio i åtta fick jag för mig att jag skulle sy in ett par gamla tommy hilfiger jeans som jag inte haft på länge pga att de har varit lite stora. Så jag sprang ner i källaren och fick snabbt igång symaskinen. Jag sydde jeansen på vad som kändes som 2 minuter, men egentligen var 15 minuter. Ja, sen slet jag på mig jeansen och drog på mig första bästa tröjan jag hittade på golvet. Jag fortsatte sedan att göra klart det jag höll på med i photoshop. Sedan kletade jag på mig lite smink och fem minuter innan jag började kastade jag mig på cykeln och kom till skolan endast 15 minuter sen. Sen hade vi ändå ingen lärare och jag gjorde inte ett enda tal. Jag känner mig sådär lagon skabbig idag. Nu har jag börjat fysiken, så jag måste nog dra nu. Bilder om gårdagen kommer! Men jag har ju lite dataproblem hemma. Det var i alla fall jättekul igår! :D


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback