Skolfoto

Idag är det skolfotografering. Känner mig lite allmänt äcklig och ful idag. Otvättat hår, stressig morgon. Men vad gör det. Det är ju såhär jag ser ut så det är bara att acceptera det. Det var inte värt att gå till maten idag, kåldolmar, vad skulle jag få då? Kålblad eller? Nej, jag tog cykeln upp till mamma och tiggde pengar. Efter skolan blir det fika med Ebba :D Kul, det var länge sedan vi träffades. Får se om jag hinnre med någon träning idag. Hoppas det, är sugen på Pump idag :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja du.... du fortsätter med dina stavfel!! AJ! AJ!

2007-09-06 @ 13:12:59
Postat av: Hemlig_kille_90_boy

Hörrö Daniel... Borde det inte ha varit ett stort D i "du"? ;) Det var ju trots allt en punkt innan.
HAH! IN YOUR FACE!

2007-09-07 @ 17:56:11

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback