Solidaritet

Idag skulle man ha röd tröja på sig för att stödja Burma och visa solidaritet. Jag måste säga att till min besvikelse var jag den enda i skolan som hade det! (vad jag såg i alla fall) men det kanske inte var så många som visste om det, eller varför vill man annars inte ha det? Tycker ni det är rätt med det som händer?

image278

Alltså nu börjar nerverna märkas av. Eller är jag bara kaffehög? Nej, jag tror nog att det är nerverna. Usch, så jobbigt det är. Det ska bli kul, men ändå jobbigt, slutsamt, smärtsamt, uttröttande och läskigt. Men det ska nog gå...

Kommentarer
Postat av: Karin

visst gjorde det:) fin bild! ha en trevlig kväll!

Postat av: Helena

Hoppas att du har haft en bra dag och kväll! Natti, natti!

2007-09-28 @ 22:29:48
Hemsida: http://www.beverlyhills.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback