Spinning

Eftersom löpningen idag blev lite halv-bra och jag fortfarande hade mycket energi åkte jag ner till gymmet och körde ett spinningpass. Idag var det svenskt tema, inte den bästa musiken, men helt okej. Efter passet träffade jag Danne, så jag tog en kopp kaffe och slog mig ner, vilket resulterade i att jag inte kom ifrån gymmet förens nästan en timme senare. Såhär i efterhand vet jag inte riktigt varför jag drack kaffe. Jag tänkte inte på det då, men det var dumt gjort, för jag kan ju inte sova när jag dricker kaffe såhär sent. Nu ska jag försöka hitta något bra på tv, vilket är svårt. Men jag får väl se på något dåligt då, för nu orkar jag inte göra något mer idag.

Kommentarer
Postat av: Linn

härligt med spinning:)

Postat av: F

Tack för tipset =) Får prova det i veckan! Vet du ungefär vilka mängder?
Råkade också dricka kaffe i kväll, så vi får se hur sovandet går.
/F

2007-09-23 @ 22:58:14
Hemsida: http://fatassfatty.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback