Tidsoptimist

Som jag sagt tidigare har jag sovmorgon varje dag förutom fredagar. Jag brukar ju gå upp ganska tidigt ändå, men det är skönt att ha lång tid på sig. Nu har jag varit uppe i nästan två timmar jag har ändå itne börjat göra mig i ordning, hehe. Det blir alltid att jag gör något annat fram till 10 minuter innan jag ska gå, då jag snabbt slänger på mig några kläder och borstar på lite rouge och maskara. det är lika dant varje gång. Det spelar ingen roll hur mycket tid jag har på mig. Jag är en riktig tidsoptimist!

Här är en sommarbild från Helsingborg. Detta är verkligen en sommarstad! Underbart! Men vintern kan inte vara så kul?
128810-217

Jag blir galen på Facebook just nu! Jag kan inte skriva någonting på väggar! Jättestörande!! Hoppas det fungerar snart..

Kommentarer
Postat av: kim

fin blogg! Såg du heroes igår? isf vad tycker du om serien? Ha en bra dag!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback