Tomhänt från Tornby

Idag tog jag cykeln och cyklade de ca 12 km det är ut till Tornby bara för att kolla om de kanske hade några långa löparstrumpor där. Såklart hade de inte de! Var är det tänkt att man ska handla egentligen? Stadium och Intersport ska väl vara bra eller? Satte mig utanför där ett tag så jag kunde tvinga i mig det där äckliga Vitargo. Det var helt okej typ första klunken, men det blev värre och värre. Jag är inte van att dricka söta drycker, och här snackar vi verkligen en söt dryck. Jag vet inte vad det är i den, men alla verkar ju dricka sådant innan stora lopp så då får väl inte jag vara sämre. Men jag kan fortfarande känna det i hela munnen, som en äcklig, sträv sockerbeläggning i och rund hela munnen. Usch, inget vidare. Och imorgon ska jag dricka två flaskor. Men det är väl bara att hälla i sig och sluta klaga. Efter Tornby åkte jag tomhänt till Biblioteket där jag egentligen hade tänkt göra lte nytta, men sen såg jag när jag kom in att en ny bok som jag velat läsa hade kommit in, Rid i Harmoni med Hästen. Så jag slog mig ned och börjde läsa. Tiden flög iväg och helt plötsligt hade tröttheten slagit till så jag höll på att somna. Så jag köpte lite chokladkola för att få lite snabb energi, hehe. Så cyklade jag hem igen. Jag förstår inte varför jag är så himla trött. Det är knapps så jag orkar titta vad jag skriver. Fingrarna bara går av ren vana. Men nu ska jag faktiskt försöka göra något vettigt, om jag orkar.

image276

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så jätte mkt!! :D


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback