Tre dagar sjuk och nu är jag tillbaka

Idag har jag varit och tränat igen efter min "tredagars sjukdom". Body Pump blev det såklart, hehe, det är ju roligast. Jag hoppas att jag var tillräckligt frisk för jag orkar inte ha någon långdragen halvförkylning hela hösten. Nej, så får det inte bli. I helgen blir det förnyning (heter det så?) av passet i alla fall. Ny musik och nya rörelser, det ser jag fram emot!

Imorgon får jag en lång sovmorgon. Jag har såklart fortfarande inte gjort mitt tal så jag får väl skjuta på det lite till. Jag orkar bara inte göra det nu. Jag vill bara hoppa in i dushen och gå och lägga mig. Som tur var har vi den lektionen innan lunch, min första lektion. Så då kan jag ju komma efter lunchen. Då räknas det ju inte riktigt som att jag är borta utan mer som att jag bara missade lite. Det låter ju bra :) Men nästa vercka då ska jag göra talet!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback