Trött, trött och TRÖTT!

Jag är helt slut. Jag orkar knappt röra mig tillräckligt för att trycka på tangenterna. Allt gick ju ganska snabbt efter min löptur, jag kastade mig in i duchen och gav mig sedan iväg ut för att fota och ta en sväng förbi Ånestad. Jag glömde helt bort att dricka. Och eftersom jag är så känslig så slog huvudvärken till direkt. Jag öste i mig två liter vatten precis innan maten och sedan ytterligare en och en halv liter till maten. Tyvärr hjälpte det inte mot huvudvärken, men jag kan lova att jag inte var speciellt törstig efteråt. Nu ska jag ta och varva ner med en kopp te och mörkchoklad framför tvn och försöka hålla mig vaken ett tag till, hehe.

En sak till, jag anser absolut inte att jag bor på landet. Jag bor ungefär 5km från centrum, men det är tätt med hus och områden hela vägen. Men ibland undrar jag om jag kanske bor på halv-landet ändå. Speciellt när de skördar hö på min baksida, haha.

image222

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag är också helt slut nu. Natti, natti!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback