Uppe innan tuppen

Jag lyckades somna innan efterätten igår igen, haha. Typiskt. Och eftersom jag somnade tidigt så vaknade jag också tidigt. Kvart över sex om jag ska vara exakt. Så jag gjorde faktiskt lite morgon yoga så att jag skulle få en underbar och possitiv dag, som de säger på filmen. Får se hur det blir med det.

Jag skulle egentligen jobba på projektarbetet med Vickan idag, men jag vet inte om jag hinner det. Jag känner att jag måste springa idag oavsätt om vädret tillåter eller inte. Sen måste jag få ordning på alla mina skolpapper och nerklottrade anteckningar på lla möjliga böcker och smålöspapper. Tavlerna skulle jag ju fixa idag också, men jag måste ha svart bakgrundspapper först så jag kankse måste ge mig iväg och köpa det också. Ja, vi får se hur dagen blir..

Idag skulle jag vilja ha en sådan här dag, men när jag tittar ut genom fönstret verkar det ganska osannolikt..
image252

Kommentarer
Postat av: Karin

hoppas du får en fin söndag!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback