Ute i regnet

Jag gick ut en stund med Maria igår. VI gick omkring lite och så hämtade vi hennes cykel, sen började regnet ösa ner och då var det inte lika kul att vara ute. Men vi tog i alla fall en liten tur förbi Åby, men det var ingen ute där. Sen åkte vi hem till Maria och kollade på Kalle och chokladfabriken, hehe. Den är bra :) När jag kom hem vid halv tio tiden så skrev jag faktiskt mitt tal! Jag läste inte igenom det, men jag gjorde lite stödord. Jag tänkte att jag kan öva lite nu. Men jag vet inte om jag ska göra det idag i alla fall, det beror på hur det går att läsa det. Jag måste ju få in en perfekt tif också. Jag aknske skulle gjort det lite tidigare. Speciellt eftersom vi skulle göra det förra måndagen egentligen, hehe.

Nu ska jag nog förstöka öva på talet då..

Marias hund, Bessie, följde också med ut en stund :D sööt!

image256

Kommentarer
Postat av: Karin

yes it is:)
oh söt


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback