Vanlig dag på Infokomp

Jag tog mig till skolan i alla fall. kallt var det också, men det ser ut att bli en fin dag. Dock kommer jafg inte vara med på gympan. Vi ska ha Bootcamp utomhus. Jag har bara linne med mig och inneskor. Nej, det går inte. De kan ju säga till innan tycker jag. Har haft matte nu, satt här uppe och jobbade faktiskt! Dock inte så mycket, men jag gjorde ett ärligt försök. Nu är det fysik, får se om jag jobbar lite själv eller om jag går på lektionen.

Söta ankor va :D Jag älskar ankor, de är så fina :)

128810-213

Kommentarer
Postat av: Helena

Jättegulliga! Nej utomhusaktiviteter känns ju inte så kul när det är kallt. Hoppas att du får en bra dag!

Postat av: Natta

hehe okej :)
vad duktigt av dig att springa hem. skulle jag aldrig orka men det är ju iofs flera kilometer för min del hehe. ha det fint!

2007-09-07 @ 11:37:29
Hemsida: http://naaatha.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback