Yoga?

Idag är det sovmorgon. Men det har jag varje morgon förutom fredagar. Egentligen börjar jag hällre tidigt och slutar tidigt, men jag slutar ju inte sent ändå. Senast 14.15 slutar jag medan andra går till 16-16.30 var enda dag. Men jag tycker 3-4 lektioner om dagen räcker gott och väl! :)

Har suttir och funderat på vad det ska bli för träning idag. Det skulle tydligen blåsa en hel del idag, så det blir nog ingen löpning, det får bli på onsdag när det skulle vara lite lugnare. Jag väljer mellan spinning och yoga. Jag tror det blir yoga. Och pilates imorgon. Jag kan behöva lite lugnare träning nu, som omväxling från all löpning och pump det blivit på senaste tiden. Men vi får se vad jag känner för i eftermiddag.

image203

Kommentarer
Postat av: Anna

Alldeles utanför östesund ;-) *Mysigt* Men sen kom det inget mer :-( hihi..

Postat av: Karin

hehe;)

2007-09-03 @ 10:17:52
Hemsida: http://karinolofsson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback