Yoga

Det var skönt att få tänja lite på musklerna efter all styrka det blivit på senaste tiden. Jag har aldrig varit på yogan på gymmet förut, däremot brukar jag köra hemma med yoga dvd. Jag tror nästan att jag tycker dvdn är bättre. Eller det är ett svårt val, för jag tycker det är roligare att köra när det är fler personer runt omkring plus att det är världens mest störande musik på dvdn. Men dvdn är lite jobbigare. Ja, vi får se om det blir fler yogapass på gymmet eller om det blir här hemma framför tvn. Nu har jag ätit keso och blåbär och är till min förskräckelse alldeles
blå runt munnen och på tänderna. Jag ser ut som jag klätt ut mig inför Haloween, haha!
image204

Kommentarer
Postat av: anna

va fin du är =)
ja jag undrar detsamma..tror verklgen de perverterade snuskona att de ska få sig ett ligg via sådana där mail...? att man ska bli allvarligt intresserad och sätta sig på första bästa tåg eller buss och åka till dem?
blä
kram på dig!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback