Zuccinibränsle?

Nu måste jag klaga på skolmaten! Våran skola äter på en restaurang och har därmed inte den typiska skolmaten som det klagas mycket på. Men tror ni det bli bättre för det? Nej, självklart inte! Jag är ju vegetarian och behöver faktiskt få i mig proteiner och även alla vitaminer och mineraler. Men den hemska sanningen är att de inte ens planerar någon vegetarisk mat. De tar istället det som finns. Iblad räcker de inte ens så de blandar ihop lite olika saker. Idag när det var falukorv fick jag tre tunna zucciniskivor täkt med vad jag tror skulle föreställa ost. Tror de att jag ska klara mig på det? Nu är ju fallet så att jag inte har någon häst för tillfället och alltså åker hem efter skolan så nu klarar jag ju mig. Men annars åker jag ju direkt ut till stallet och rider och kommre därför inte hem förens sent på kvällen. Är det då meningen att jag ska klara av en hel skoldag + stallet, ridning och träning på tre zucciniskivor! jag vet inte vad de tror att jag är för anorektiker, men jag behöver mat!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Fan, Linnea du har ju inte rättat till dina stavfel :( ??

2007-09-05 @ 12:05:31
Postat av: Helena

Usch vd trist att man inte kan kosta på eleverna bättre mat. Vissa skolor har i alla fall vegetariskt, skulle vara ett krav tycker jag! Hoppas att du får en bra dag!

Postat av: Karin

haha lät iaf gott.. åå jag är så hungrig! måste iväg till affären

2007-09-05 @ 13:08:10
Hemsida: http://karinolofsson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback