Återhämtning

Den här veckan har jag verkligen mycket att göra. Jag måste göra klart hela quizen, och jag har tappat bort skissen, så jag kommer inte ihåg svaren, eller hur det ska vara upplagt "/, sedan har jag fått en ny illustrationsuppgift, som innebär att jag ska rita 9 illustrationer + bakgrund med väg och landskap, den uppgiften fick jag idag. Jag tror inte de riktigt vet hur lång tid det tar att rita, eller så tror de att jag har extremt mycket fritid, oj så fel de har, haha. Imorgon ska jag och Vickan skriva projektrapporten också, ca 10 sidor skulle den tydligen bli, så jag lär ju inte hinna göra något mer då. Men allt brukar ju alltid ordna sig, på ett eller annat sätt.

Förut var det jättefint väder och jag blev så extremt sugen på att ge mig ut och cykla, men nu ska jag faktiskt lyda sjukgymnasten och ta det lite lugnt, även att det sliter och drar i benen, det känns som jag ska explodera snart om jag inte får träna och ta ut mig ordentligt. En promenad måste jag i alla fall ta, det ska jag tydligen göra ofta. Jag HATAR att gå! Jag verkligen hatar det, det känns så onödigt liksom, jag gillar inte låg och medelintensiv träning, det ska ju vara en utmaning! Men sjukgymnasten sa att jag måste röra på mig mycket, ta promenader och cykla lugnt, typ motionscykel eller så, men jag får tygla mig lite och inte ge mig på tuffa pass. Nu är det återhämtning som gäller.

image613

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback