Dagen efter

Ojojoj, vilken jävla bakfylla. Just nu känns det som att jag aldrig någonsin kommer kunna resa mig här från sängen. Okej, möjligtvis för att hämta lite kaffe, men that's it. Även att jag mår skit idag, så var det faktiskt riktigt kul igår! Jag kom till Danne typ 20 över 7, så det blev en lång kväll. Jag var så nära på att klara mig ifrån att spy, men så funkar det ju inte för mig, så vid halv fyra tiden ungefär sa magen ifrån. Imorse när jag vaknade mådde jag så dåligt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag låg kvar och samlade krafter i någon timma tills jag klarade av att resa mig upp och stappla ut i köket för att hälla i mig massa vatten. Jag antog att klockan var typ 12-13, och jag pallade inte vänta på att någon skulle vakna, eftersom jag alltid vaknar mycket innan alla andra, så jag tog mig hem, med nöd och näppe. När jag kom hem insåg jag att klockan inte alls kan ha varit 12-13 när jag åkte, utan snarade 7-8, haha. Inte konstigt att jag var så himla trött, fick ju nästan ingen sömn alls. Vid tio tiden somnade jag i min säng och vaknade upp igen kvart över två. Jag känner för att göra något, gå ut, men jag vet inte hur det skulle gå. Vi får se, bäst jag fixar kaffe först.

Kanske blir Sya idag, om jag orkar.

image645

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback