Det är en stor dag för Infokomp!

Imorse var det så himla varmt och vackert väder så det kändes nästan som sommar. Jag blev så sugen på att fota att jag valde att gå till skolan och passa på att fota lite på vägen. Så en 5 km promenad fick jag in sådär lite spontant. Utan jacka gick jag också, sommarfaktorn blir bara högre och högre. Idag har det också hänt något stort! Signerat Ung är lanserad och 5000 ex. står i köket! Jag måste säga att den blev riktigt bra. Speciellt för att vara första nummret. det blev lite fel på mina saker, inget som jag hade gjort fel, men det var lite saker som inte satt som de skulle, någon arm vart flyttad och sådär, och så var det övertäckt med text på vissa ställen, men helt okej ändå. Jag har lagt ner säker 40 timmar på de här 2 sidorna, så gissa om det var kul att få se ett färdigt resultat!

Bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: eric

när kommer dom ut?

2008-04-15 @ 15:56:09

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback