Det går ju ganska bra

Min framtid ser ganska ljus ut ändå. Jag har haft utvecklingssamtal idag, de tog upp betyg och sådär. Jag ligger på mvg i de flesta ämnena, och endel vg. Jag förstår det inte rikigt. Min ambition är ju verkligen 0. Jag pallar inte göra någonting, jag lämnar ofta in saker minst några veckor/månader försent, jag har inte pluggat en enda gång under hela min skoltid, eller jo, en gång i åttan, men det är den enda gången. På proven hittar jag på så mycket jag kan och hoppas att något kan tolkas på ett sätt som kan skrapa ihop lite poäng, på detta sätt lyckas jag, utan att plugga, få vg eller mvg på alla prov. Jag antar att jag har tur. Jag har ganska mycket flyt i skolan.

Kommentarer
Postat av: Figge

Tacka din mor o far. Du har väl bra gener ? Sen kan ju charm göra en del oxå :-).

2008-04-15 @ 13:22:17
Postat av: Johanna

ÅH SAKNA INFOKOMP! Jag vill gå där igen :-)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback