Ig

Jag hade ju hoppats att jag lyckats skrapa ihop till ett g på fysikprovet, men nej, sådan tur hade jag inte. Alla i klassen fick ig, haha. Vi är ju bara fem stycken men ändå. Jag var bäst, känner mig stolt med mina 10 poäng, 13 var g. Problemet är ju inte att jag är dum, verkligen inte. Problemet är att jag inte gör någonting. Jag har inte lysnat alls på lektionerna och inte räknat ett enda tal, inte kan jag plugga heller, så vad kan jag förvänta mig? Nytt försök på tisdag då. "I helgen, då fan..." Mitt och Johans favorit citat, haha, jag vet inte hur många gånger om dagen vi säger det.

Det gick bra på gymmet idag, jag kände mig riktigt stark. Tyvärr blev jag jättesnurrig mot slutet eftersom jag fick 2 äpplen till lunch, haha.

Träffade Hanna idag också, det var verkligen länge sedan! Men det var trevligt,´förhoppningsvis går det inte ytterligare 4 månader till nästa gång.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback