Illustrerande

Jag ritar, ritar och ritar. Det går framåt, sakta med säkert. Jag satt uppe till halv fyra inatt, det var mycket att göra. Projektrapporten tog jättelång tid, och det gjorde även ritandet. Jag är ju inte så pigg och effektiv sådär på nattens glömda timmar, så tempot var ju inte så högt precis. Har ritat hela dagen idag i skolan, från halv nio, när jag kom, till nu, minus lunch. Det känns skönt att få lite saker gjorda, det är så härligt när jag börjar beta av saker, och jag ser att saker blir klara. Jag har även fått en ny illustrationsuppgift, jag ska rita till treornas studentinbjudningskort. Även att jag har sjukt mycket att göra så är det verkligen roligt! Jag utvecklas hela tiden, och får göra något jag tycker om.

image618
image619

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo, det är ju fin det med! :)
Du får ha en riktigt bra dag!

Postat av: elllli

kul quiz, skicka till mej ?! (a)

2008-04-04 @ 23:51:04
Postat av: anna

du är ju svinduktig!
kram

2008-04-05 @ 01:08:13
Hemsida: http://pyttis.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback