Inga miljoner, men en trevlig kväll

Efter att ha spenderat hela dagen i sängen med datorn i knät, halvt sovande och mycket klagande, så lyckades jag ta mig ut på en liten promenad vid femtiden. Då pratade jag med Maria i telefonen, så bestämde vi att vi skulle ha bingolottokväll, för det var ju så länge sedan. Det blev lite kort om tid, Maria åkte till stallet, jag och Elli gick till Skillingen halv åtta (bingolotto börjar åtta), där fanns inga lotter, vi provade Preem, men ingen lycka där heller, inte heller på Statoil fanns det några lotter, så vi fick skippa bingoidén och hoppas på att vi vinner miljoner på annat sätt. Senare träffade vi Ebba i videobutiken, så vi hyrde film, Hairspray, och drog hem till mig. Filmen var dålig, vi såg inte klart den. Jag fattar fortfarande inte varför John Travolta spelar en superfet mamma, finns det någon poäng med det eller? Det var i alla fall en trevlig kväll, länge sedan vi sågs, men det blev såklart sent, så idag sov jag ut. Jag sov till NIO! Det ni, händer inte ofta!

Ni kommer inte tro på mig, men jag har skrivit lite religion! Det är helt 100 % sant. Nästan 1 ½ sida. Jasg har mycket kvar, men det är en början. Religion är ju faktiskt inte det tråkigaste man kan skriva om, det är ju mycket roligare än typ samhällskunskap. Nu tror jag i alla fall det får räcka för stunden, det ska vara inne på tisdag, och imorgon kommer jag ju itne hem förens typ 10, så jag har ju bara idag på mig, men det ska nog gå. Måste plugga till fysikomprovet också, jaja, det ordnar sig. Tänkte ut och cykla nu, se hur pass bra knät håller idag.
image647

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback