Jag kan inte vara utan träning

Det var så underbart väder imorse när jag vaknade, så jag kunde inte hålla mig borta från cykeln. Jag lyckades ju följa sjukgymnastens råd i hela fem dagar i alla fall. Det gjorde nog inte så jättemycket i alla fall, jag tog det ganska försiktigt, det knäppte några gånger, men det gjorde inte ont. 4 mil i lite lagom tempo, det kändes bra för dag. Nu har jag suttit och softat här ett bra tag och inte gjort någon som helst nytta, så jag tänkte ge mig ut med kameran ett tag och se om jag kan knäppa några trevliga bilder :)

Loka -smultron och citron. Inte direkt att rekommendera. Den smakar precis som det luktar inne på USA's allas public restrooms, helt ärligt!
image621

Kommentarer
Postat av: micke

tokstolla 4 mil................

2008-04-05 @ 18:34:31
Postat av: elli

alltså... 4 mil ?! lyssna på sjukgymnasten & dra ner på träningen tycker jag! :)

2008-04-05 @ 20:15:37
Postat av: Linnea

Micke och Elli: I mina ögon är ju 4 mil en liten sväng bara, jag ska ju herregud cykla 30 mil snart :P den här gången fick jag ju inte så ont, så jag tänker att så länge det är så kan jag ju göra mina egna regler.. ;P


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback