Jag vill inte sluta träna :´(

Efter skolan begav jag mig ner till gymmet, där jag träffade Eric. Jag måste erkänna att det var lite pinsamt, för jag vet ju att jag har sagt att jag inte ska gå till gymmet längre, inte har jag någon bra ursäkt heller. Jag är ju bara så träningssugen! :D Men även denna gång höll jag mig borta från min destruktiva konditionsträning och kärde bara styrka, bortsett från uppvärmning, för det måste man ju göra, skadad eller inte.

Okej, om jag ska vara seriös en stund nu. Jag vet inte varför jag försöker intala mig själv att jag är på bättringsvägen när sanningen är att det bara blir sämre och sämre. Om jag inte ens kan vara ärlig mot mig själv, hur ska det här då sluta?

Lidingölycka
image629

Kommentarer
Postat av: micke

Hej , det är bara att acceptera du får göra som elitidrottarna, vila och det är bara vila som gäller,det går snabbt att komma tillbaka när du väl är hel igen. Lycka till

2008-04-10 @ 22:12:36

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback