KLART!

Jag vet att jag har sagt det typ 100 gånger förut, men NU är allt klart! Quizen och vägen till körkort är KLART! Jag vet inte hur många gånger jag har fått hålla på och byta format, det har krånglat och krånglat och ingenting har flutit på bra. Jag är så otroligt trött på det så ni anar inte! Jag spyr snart på det, allvarligt jag mår illa! TIF, EPS, AI, PDF, CMYK, RGB, AIT JAG VILL INTE HÖRA MER! Om någon kommer och säger till mig en gång till att jag måste ändra något, då DÖR JAG! Seriöst, jag pallar verkligen inte mer.

Nu måste jag lugna ner mig lite. Efter veckor av stress och non stop pillande framför datorn, så orkar jag inte mer. Nu måste jag andras ut!

image628

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fett nice juh! Har du gjort det på datorn med mus eller har du haft tillgång till en ritplatta?

Sen kan jag hålla med dig om dom där jäkla olika formaten. Kan man inte istället bara ha ett typ, eller två åtminstone? :P


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback