Lansering

Idag har vi lanserat Signerat Ung. Vi var ute på stan och delade ut, vi blev av med alla vi tog med oss, 1100 tror jag det var. Bra jobbat! När utdelningen var klar gick jag tillbaka till skolan, där jag blev kvar ett tag. Jag hade tänkt träna, men tog mitt förnuft till fånga och tänkte att mitt knä måste få vila från gårdagens dubbelpass. Men som jag tidigare sagt så kan jag inte hålla mig inne när solen skiner, så när jag kom hem snörade jag på mig inlinesen och åkte runt ett bra tag! Det var så skönt! Förutom när jag höll på att slå ihjäl mig. Ni förstår, jag har inga bromsar på mina inlines. Jag kom i full fart ner för en backe som slutar i en fyravägskorsning, där jag skulle rakt fram, en uppförsbacke. Vägen till höger och vänster ser man jättedåligt, så i rädsla för att krocka med någon koncentrerade jag blicken åt de korsande vägarna enda tills jag såg att ingen kom, då tittade jag rakt fram igen, och jag upptäckte till min förskräckelse att det saknades en bit asfalt pga reperation. Jag fick panik, då jag kom flygande fram några meter ifrån, jag svängde kvickt till höger och han med nöd och näppe in på den korsande vägen. Detta förbättrade tyvärr inte min situation, för här var ett precis likadant gapp. Eftersom jag var undefär en decimeter ifrån hade jag inget annat val än att hoppa över, det gick lite sådär och jag var väldigt väldigt nära på att tapa balansen.

Kommentarer
Postat av: eric

hoppas att du använder handleds skydd ;) i vilket fall som helst hade det varit kul och se hela alltet hahaha xD

2008-04-22 @ 22:32:37
Postat av: micke

jag misstänker det var vid Vidingsjö, det fanns nämligen inga hål där igår men idag,fick sj göra ett inte så elegagnt hopp där......

2008-04-22 @ 23:41:52

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback