Ledig dag!

Idag får jag en extra ledig dag! Det är verkligen skönt. Som jag har slitit hela året och gått till skolan varje dag hela  tvåan! Idag är det innebandytunering och jag kan ju inte vara med med mitt knä, så då får jag ledigt :) Min lediga morgon har jag spenderat på altanen med en massa kaffe och en jättebra bok, the insider.

Idag ska jag sitta på Unique för första gången på typ 3-4 månader! Jag ska ju bara sitta på henne, kanske skritta lite, men ändå, det är ju ett steg i rätt riktning! Men det blir i eftermiddag, innan dess finns saker att hinna med, jag tänkte göra lite matlådor och sedan gå och träna. Det blir både gymmet och simning idag. Tänkte se hur pass bra det går att simma, hoppas det går bra, för då kan jag ju göra det i väntan på att mitt knä ska bli bättre. Simning är ju untan tvekan min svagaste gren i triathlon, så nu kan jag ju passa på att öva.

Lite solnedgång..
image642

Kommentarer
Postat av: Melayan

Tack så mycket! =P


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback