Listan

Jag har kommit på en sak. Kanske lite sent nu, men jag har ju inte berättat vad jag kom hem med från USA. Jag har ju inte rabblat inköpen liksom. Det måste jag ju göra. Så här kommer listan:
  • Tre tjocktröjor
  • Tre linnen
  • Sju t-shirts
  • En långärmad
  • Två par jeans
  • Fem klänningar (varav en, mamma har krympt i tvätten)
  • Tre par shorts
  • En kjol
  • Tolv par örhängen
  • Halsband
  • Armband
  • Underkläder
  • Tre par skor (ett ar sommarskor, ett par keds och ett par stövlar)
  • Tre väskor (två vanliga och en träningsväska)
  • En parfym (som blivit stulen)
  • Smink (som blivit stulet)
  • En plånbok/portmonä
  • En tröja till min brorsa och en till Anna
  • Tvålar osv
  • Gummisaker, som man sätter på nycklarna
  • En bok
  • En kaffekopp
  • Ett 4 Gb minneskort till kameran
  • Ett par pyjamasbyxor
  • Strumpbyxor
  • ... och MÄNGDER KAFFE!!
Det var väl ungefär det, och så lite mindre prylar som jag inte kommer på..

image639

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback